أبو خليل ابن عبدالله الغريب و شهرته : سَيد العارفين / إبراهيم السيد

'But I don’t want to go among mad people,’ Alice remarked. 'Oh, you can’t help that,’ said the Cat: 'we’re all mad here. I’m mad. You’re mad.’ 'How do you know I’m mad?’ said Alice. 'You must be,’ said the Cat, 'or you wouldn’t have come here.’ (from "Alice in Wonderland" by Lewis Carroll)

صورتي
الاسم:
الموقع: Tanta, Egypt

أنا تايه مني و انا صغير .... بجد .

الاثنين، أبريل 02، 2007

مزاج ....








مرةً وأنا صغير


كنت ُ غيمة .

7 Comments:

Blogger Nour said...

و أنا كمان

12:08 ص  
Blogger CoonCan said...

:)

4:40 م  
Blogger Yasmine Adel Fouad said...

يا بختك

6:06 م  
Blogger Aladdin said...

صباحو مزاج يا باشا! (الصيغة المعدلة المحترمة من "صباحو قرّ يا سيدي"!!!)

6:43 م  
Blogger إبراهيم السيد said...

نور

أمال ايه اللي جري لنا ؟


cooncon
منور البلوج بجد

ياسمين ،

عقبالك

علاءالدين
صباحك قشطة :)

9:23 ص  
Blogger ^ H@fSS@^ said...

كنا غيمة اتكثفت فيها الدموع من خمر او من املاح ، انضغت الغيمة جوا برطمان و فضلت محبوسة لغاية مابقت ميه وروت غيرها ماهي دي دورة الحياة عشان غيرنا يبقى هو كمان غيمة وهكذا الحال و دوامه محال

سلام

10:58 م  
Anonymous غير معرف said...

مره وأنا غيمه كنت صغير

6:56 ص  

إرسال تعليق

<< Home


View My Stats