أبو خليل ابن عبدالله الغريب و شهرته : سَيد العارفين / إبراهيم السيد

'But I don’t want to go among mad people,’ Alice remarked. 'Oh, you can’t help that,’ said the Cat: 'we’re all mad here. I’m mad. You’re mad.’ 'How do you know I’m mad?’ said Alice. 'You must be,’ said the Cat, 'or you wouldn’t have come here.’ (from "Alice in Wonderland" by Lewis Carroll)

صورتي
الاسم:
الموقع: Tanta, Egypt

أنا تايه مني و انا صغير .... بجد .

الخميس، ديسمبر 21، 2006

تائه كأرض محايدة




لست حزيناً .


لست سعيدا .


فقط تائه ،


كأرض محايدة .

..

...

....

5 Comments:

Blogger ^ H@fSS@^ said...

اكره النصيحة و اكره ان اكون قائلتها
ولكن
لا يجب بك البقاء طويلا في هذة الارض المحايدة لانها دائما ما تنتهي لحالين
اما الاستيلاء عليها من اخرون
او انها تضيع في غياهب الخرائط

سلامي يا اعز اعزائي

3:45 ص  
Blogger Yasmine Adel Fouad said...

حفصة

على المستوى الغير أدبى
انتى قولتى اللى انا عايزاة بالظبط
معنديش اى اضافة
قد يحتاج المرء الانفراذ بذاته فى بقعة محايدة .. لكن فقط لفترة


_______________


على المستوى الادبى
u do magic ...


take care always b2a .. hope ur reasons by time be less effevctive

6:42 ص  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

ازيا يا ابراهيم
كل سنه وانت طيب وكم كنت اتمني لقاءك ولكن الظروف
حلوه اوي اوي دي يا هيمه

6:09 ص  
Anonymous غير معرف said...

wow
u know I am in one of my own now, was deeply touches
peace

2:21 م  
Anonymous غير معرف said...

الحياة ارض محايدة قنطرة عبور لما لا نعرف , السعادة لا تخطئ باب العاشقين , تخير ان تكون سعيدا حتي وان كنت علي الحياد
تحياتي لمن قرر الابحار دون الوصول ايمانا بمتعة الرحلة

8:18 ص  

إرسال تعليق

<< Home


View My Stats